Sunday, August 7, 2011

I just ...

Би хөөрхөн биш - зүгээр л золигийн эгдүүтэй...
Би амиа хичээгч биш - зүгээр л өөрийнхөө төлөө амьдарч чаддаг…
Би бүхнээс ухаантай биш - зүгээр л зарим нэг нь надаас мунхаг…
Би их зантай биш - зүгээр л бүгд рүү харж инээх хэрэггүй гэж үздэг...
Би зөрүүд биш - зүгээр л маргаангүй амьдарч чадахгүй…
Би гүнж биш - гэвч зарим нэгэнд бол бэлэг…:D
Би шазруун биш - зүгээр л хэрэгт дурладаггүй…
Би бурхан биш - зүгээр л би олонхиос илүү...
Би туранхай биш - зүгээр л өглөөний цайгаа уугаагүй...
Би хорон үгтэй биш - зүгээр л бодож байгаагаа хэлдэг...
Би худалч биш - зүгээр л би сайн зохиодог...
Би залхуу биш - зүгээр л миний бие хэрэггүй зүйлээс өөрийгөө хамгаалдаг...
Би бүгдийг үзэн яддаггүй - бүгдэд би хайртай, гэхдээ зарим нэгэнд нь арай бага... гэнээ^^

3 comments:

Бичлэг маань таалагдсан гэж найдья. Санал сэтгэгдлээ үлдээгээрэй.
Fortune,

: